hermanenrita.reismee.nl

Dag 20: Scottsdale, de laatste dag!

Vandaag duidelijk nog in de relax-modus. H. bracht weer een heerlijk ontbijtje mee vanuit het restaurant. Krantje erbij en het voelt als weekend thuis! Er zijn wel wat wolken, maar het is overwegend zonnig, dus het zwembad lonkt weer! Het water is weliswaar niet echt verfrissend, maar vergeleken met wat we in Florida meemaakten nog best lekker om in te duiken. Vandaag moeten we nog wat dingen voor de terugreis regelen en langs de plaatselijke Harley-Davidson shop (op 17 km van hier!) voor een t-shirt voor F. We hebben zijn camera kunnen lenen voor deze trip en ik moet zeggen dat de foto's doorgaans mooi geworden zijn; beter dan met ons eigen eenvoudige 'snapshot' cameraatje. Het plan was eigenlijk om in Vegas bij de HD-shop langs te gaan, maar gezien onze lamlendigheid kwam het er daar niet van. Ik had al gekeken of er in Scottsdale iets zat en jawel, een enorme HD-dealer. Vanmiddag dus maar in de auto gesprongen en er op af. Net als gisteren kort wat regen onderweg; de voorruit is nu weer ontdaan van geplette insectenlijkjes (niet dat we daar veel lol van zullen hebben; nog 1 ritje naar het restaurant vanavond). We hebben vandaag kunnen regelen dat we de auto hier bij Chaparrel Suites kunnen achterlaten; er zit een Dollar-agentschap in het hotel! Dan nemen we morgen direct hiervandaan de airport-shuttle naar het vliegveld. Net wat makkelijker allemaal. De HD-shop was 'huge'! H. heeft nog wat foto's genomen van de diverse Harley's en we zijn geslaagd voor de t-shirts! Er was geen enorme keuze, waar ik bang voor was, dus uiteindelijk snel geslaagd . Nu maar hopen dat de ontvanger er blij mee is! We waren van plan naar TGI Fridays te gaan, maar besloten unaniem dat we eigenlijk geen zin hadden om daar weer 20 km voor te rijden, dus we waren het snel eens dat nog een keer the Olive Garden een uitstekend idee zou zijn. Het enige nadeel van amerikaanse restaurants is dat het echt niet de bedoeling is dat uit eten een avondvullend programma is. In een ruim uurtje sta je echt weer buiten! Dus vanavond op het gemak de koffers weer inpakken en er zal wel meer in de handbagage moeten, want de aankopen passen er niet zonder meer bij. Op de heenweg zaten we al tegen de toegestane 23 kg. aan, dus we moeten een beetje schipperen. Die dokterskoffer van mij en de rugzak van H. zullen afgevuld worden! Morgen moeten we iets voor 10 uur in de lobby zijn voor de transferbus en dan op het vliegveld nog proberen een upgrade te krijgen van de stoelen voor de 8,5 uur vlucht van Memphis naar Amsterdam. Online lukt dat niet, dus we zullen zien of het ter plekke gaat lukken. Misschien lukt het nog op Memphis airport wifi te krijgen, anders is dit het laatste reisblog vanuit de States.