hermanenrita.reismee.nl

Dag 19: Shopping spree en Teppan Yaki!

Vandaag wat zon gevangen aan het zwembad (dit was de laatste hete dag deze maand!), en daarna aan het shoppen geslagen. Eerst naar Barnes & Noble, om te kijken hoeveel van de 15 boeken op Herman's lijstje gevonden konden worden. De boekhandel was voor Amerikaanse begrippen "dichtbij", maar wij vinden 15 kilometer toch nog steeds "ver weg" :-) Afijn, 5 boeken gevonden, dus Herman blij (de koffers zijn al loodzwaar, dus 10 boeken was al wat bezwaarlijk geworden). Er zat een Starbucks in de winkel, dus dat hielp ook weer! Daarna terug naar de buurt van ons appartement, voor de "Scottsdale Fashion Mall". Dit was nog eens een ECHTE mall, met 3 verdiepingen en honderden winkels vol kleren (en bij elke van de 4 uitgangen een aparte parkeergarage)! Rita scoorde voor een habbekrats bij Macey's 4 "Not Your Daughters Jeans" spijkerbroeken, dus het feest was compleet. Van al dit shoppen waren we inmiddels zo hongerig geworden dat we maar meteen doorgingen naar het vlakbij gelegen "Kyoto" voor een lekkere Teppan Yaki. Heerlijk gegeten, al bleef de show dit keer beperkt tot heel veel vuur en een snel snijdende kok... die gelukkig wel op verzoek extra veel knof aan zowel de scallops als aan de biefstuk toevoegde! Nom nom! Morgen nog 1 dagje zonnen en zoveel mogelijk de dollars zien op te maken!

Margriet

Zo te lezen zal het jullie geen moeite kosten om de dollars op te maken :)